Malmö. Trelleborg. Köpenhamn. Lund

Alltså har nog aldrig lyckats varit på så många olika platser på 2 dagar, och jag har haft det sååå kul med Emil och Daniel. PUSS till dom.
Jag och Daniel åkte ner i fredags till Malmö, fick hämtning av hans mysiga föräldrar och åkte till Trelleborg för lite frukost, powernap, gofika med hans gamla kompis och laddning för det som väntade i Danmark
Daniels pappa hade bokat bord på en restaurang i stan i Köpenhamn
Där fick vi gratis mat och vin, så där åt & drack vi det vi beställde som man brukar göra
Vi tog oss det bästa barrundan någonsin. Jag tappade räkningen efter 5 olika, men jag vet att vi dansade när vi fick chansen
Daniel övergav oss när klockan närmade sig 5, trött karl. Jag och Emil började då prata med en kille som tyckte att vi skulle gå till "køtt byn" som det så fint hette. Ångrar inte en sekund att jag inte satte mig på tåget och åkte med Daniel, för detta var det BÄSTA stället i hela världen. Billig öl, såååååå cool inredning med massa målningar och konstiga möbler och sen självklart bästa musiken som man bara älskar sådär på lördagsmorgongen. Den hipstern som jag tror att jag är passade väldigt bra in, smälte nästan samman med exakt allt. Här var det slut på bilder från grannlandet, jag och Emil rullade in hos Daniel runt 8 så detta var ett otroligt långt dygn fyllt med massa skratt, lite bråk, massa öl, massa dans, massa prat. En väldigt bra fredag helt enkelt.
Lördagen gick mest åt till att försöka bli pigg, vilket jag lyckades bli. Daniel spelade på en klub i Malmö, och stalker som jag är var jag givetvis där och visade mitt stöd tillsammans med Emil. När han gick hem runt 3 så var jag plötsligt ensam med massa skåningar. Hittade en mask på ett bord som jag använde för att dölja den ensamma dalkullan bakom som jag var. 
Lyckades också under natten skicka den klassiska toabilden på mig själv, och vipps så var det slut på kuliga bilder igen.
 
Har med andra ord haft tusen gånger roligare än vad jag trodde vi ens kunde ha, alla borde ha en Emil & en Daniel med sig jämt. 
Men tillbaka till livet på en gång vart det visst. Min grupp fick sig en grillning tillsammans med klasskamraterna i skolan idag, det är stopp i min dusch som KANSKE ska fixas imorgon eller Onsdag, har blivit ruinerad på alla mina räkningar som jag väntat med att betala (kanske därför jag har haft sömnproblem?!) & jag har träffat Elin som har gjort att denna måndag inte varit som den hade varit om jag inte hade träffat henne. Hängde ni med nu? Vi har hur som helst skrattat sönder åt sms, The Mighty Boosh & Sunes jul. 
Jag längtar redan till helgen. Som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0