dålig dag

det finns ingenting jag hatar med än bussar just nu. och min kamera. tanken var ju att jag skulle böjra jobba idag kl 4 och att det skulle gå en buss kl 3 så att jag hann in. imorse såg jag att jag hade kollat fel så det gick noll bussar klockan 3 men en klockan 1 så att jag kunde börja tidigare istället. för att inte missa bussen var jag där 10 i. när jag kollade på klockan 13.39 så hade det fortfarande inte kommit en buss så jag fick gå tillbaka hem. jag hatar bussar.
så nu när jag ändå är arg så kan jag lika gärna ta och storstäda här i lägenheten, det är väldigt stökigt och lortigt efter i lördags. det ploppade också upp en hemlis ogår kväll som en av rumskompisarna hade gått och hållt på hela dagen. hehe alltid lika kul.

och min kamera hatar jag för att den har gått sönder nu för 3e gången. den går inte att slå på. grrrrrrrrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0