fjärde advent

idag har jag gjort en bra insatts och städa hela lägenheten, plus damsugning. det måste vara fint när årets julgran kommer innanför dörren, väntar bara på att mörkret ska komma så att lovisa och jag kan gå och leta efter den perfekta granen. eftersom att vi inte har något glitter här så har jag setat och gjort inslagningssnöre lockigt så att det kan ersätta glittret.
jag har missat att äta massa chokladluckor i min kalender så nu känner jag mig tvingad att äta upp dom trotts att man mår illa om man tar mer än en.

i veckan har det också slagit mig att jag vill bli blond igen. så igår slingade jag håret och det ser nog rätt så bra ut, har inte riktigt orkat kolla.

nu känns det som att mörkret har fallit på här i stöten så nu ska jag ringa lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0