håkan hellström gör min dag

jag sitter och läser på fmylife.com och skrattar åt folk samtidigt som jag lyssnar på älskade håkan. det känns som att lägenheten bör städas igen. i hallen står det tre dagars gammla sopor, öl burkar och det är knäckebrödsmulor överallt. diskmaskinen är ren, och på diskbänken finns det gammal disk. jag hatar lukten av fil/yougurt i köket.

igår pratade jag lite med lisen på facebook, hon kommer hem 23 december och det ska bli kul! jag saknar henne. och bara för att hon är så söt ska jag tillägna en plats till henne här



top 5 av håkan idag:
- tro och tvivel
- kär i en ängel
- för en lång lång tid
- klubbland
- ramlar

städa städa städa. jag har blivit lovisas sannas och annies hemma fru.

puss (vi ses på etage på onsdag)

Kommentarer
Postat av: lina

nämen ser man på, hitta din blogg nu =)

håkan älskar vi

etage hatar vi

Puss Lina, hälsa kusin =)

2009-12-01 @ 20:41:26
URL: http://linawestin.blogg.se/
Postat av: sofie

heej lina! och där ser jag att du också har en blogg snygging. kusin hälsar säkert tillbaka, hon är på jobbet nu ;) Puss

2009-12-02 @ 09:04:20
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0