I change shapes just to hide in this place but i'm still, i'm still an animal.

mina kompisar har åkt iväg för att testa skidorna som dom ska hyra ut i vinter och jag blev återigen lämnad kvar ensam här i en stökig lägenhet. jag har sovit otroligt skönt inatt och nu funderar jag på om jag ska ta en promenad för att fördriva tiden lite, det jobbiga är att jag endast har ett par låga converse här eftersom att mina andra skor inte har kommit än. så antingen tar jag en promenad och riskerar väldigt blöta och kalla fötter, eller så sitter jag hemma, kollar på jul i kapernum, sex and the city eller en annan as bra film? om jag bestämmer så tar jag det andra alternativet, jag vill ju inte bli sjuk...... svårt val.

på måndag börjar jag min första dag på jobbet, vet dock inte hur jag ska ta mig dit (det är några mil) eftersom att lovisa sanna och annie jobbar, ebba jobbar troligen och alla killar jobbar också. vilket = noll bilar kvar här. jag kanske får min promenad på måndag istället.

tänkte också säga att jag förmodligen kommer hem den 18;e över dagen så planera inte in någonting för då ska jag träffa alla! i alla fall linnea grind som jag inet har sett skymten av på flera veckor känns det som. :(
nu ska jag kolla på 5;e avsnittet av kaspar i nudådalen som har blivit min och ebbas julkalender för i år istället för den där julhjältar eller vad den heter.



puss

Kommentarer
Postat av: olan

hoppas du kommer på julfesten den 21:e då? :D

2009-12-05 @ 15:03:27
URL: http://tenminutedream.blogg.se/
Postat av: sofie

jaa juste! den måste jag ju nästan vara med på, kanske stannar hemma ett par dagar då :)

2009-12-05 @ 17:36:05
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0