im sick, eller im ill. vad är rätt? jag är i alla fall sjuk

jag sitter och tänker på varför jag alltid lyckas bli sjuk vid sämst tillfällen. jag hade inte haft feber och behövt varit hemma från skolan på hur många år som helst tills jag skulle ta studenten(!!!) vem blir sjuk då? kunde knappt gå till balen, fick gå hem klockan tio på grund av överdrivet mycket feber, alldeles för hes röst och svettningar. och nu. sådär tre dagar innan överskattade nyår (som jag har sett fram emot) så har jag börjat bli sjuk igen. väldigt passande. nog klagat nu. idag har jag fikat med massa härliga människor som jag tycker väldigt mycket om. julia, olivia, olof, linnea, matilda, anna, isabel och signe och på grund av den här fikan så har jag helt glömt bort att äta lunch och middag, så nu är det bäst att jag lagar mat.

åker tillbaka till sälen mañana. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0