juldagen, 25/12, tjugofemte december, 2009-12-25

vill bara börja med att säga att det var väldigt roligt igår. isabel, frida, ebba, jag och amanda åkte med ebbas rumskompisar till hc och dansade hela natten lång. det var länge sen jag hade så roligt som igår. isabel ramlade i trappor, amanda blev väldigt full (har aldrig sett henne så), vi sjöng du gamla fria nord till gitarr och vi tog på patrik isaksson (!!) haha. isabel och jag kom fram till att jag är väldigt kändiskåt imorse. det var ingen som hanmade där det var tänkt när vi skulle sova heller. allt var bara sjukt roligt och trevligt.
så idag mår man som man förtjänar efter gårdagen. buss/tågresan hem gjorde inte min dag bättre heller, men nu är jag i alla fall back in town i några dagar, hoppas på att få träffa lisen som kommit hem från USA.

har öppnat mina julklappar nu och fick en del presentkort så imorgon ska jag ta en ensam tur ner till stan och handla handla handla.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0