partey

igår blev det en impulsutgång för min del. ebba ringde mig klockan sju och bad mig följa med henne på kickoff på högis, vilket jag nappade på. hon kom och hämtade mig och vi åkte på en förfest på sälfjällstorget tillsammans med massa roliga och nya människor. vi träffade en sjukt härlig tjej som heter johanna, lägger upp bilder imorgon. vi åkte till högis, var där till två och hade väldigt rolig, pb spelade och det var drag! hehe. sen blev det gratis hc-buss hem till ebba där vi var på efterfest hos grabbarna ovanför och hade jätte mysigt och trevligt med öppen brasa. halv fem blev vi trötta och gick och la oss, ebba har en otroligt oskön soffa som jag aldrig mer vill utsätta mig själv för.

tar bussen hem imorgon, det ska bli kul och skönt att komma hem :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0