tidig morgon

nu sitter jag på ebbas café och väntar på henne. vi ska åka in till stadium outlet idag och hon hade kaffekurs på morgonen så jag var tvungen att följa med och här sitter jag nu. det är nog första gången jag går upp såhär tidigt sen jag åkte upp till sälen.

igår jobbade jag min första dag på trej design (smyckesbutiken på sälfjällstorget). eller en dag var det kanske inte, blev bara mellan 15.30-18. det var kul. jag kommer nog lära mig någonting nytt varje dag om alla olika smycken, alla har ju olika saker i sig och olika pris. dock så kommer nog tiden gå ganska segt eftersom att det under tiden jag var där igår kom två kunder. en som tog hål i öronen, och en annan som inte ens handlade. en bra sak är i alla fall att det är en här på fiket som har sagt upp sig, så jag ska försöka flörta in mig där lite fint och kanske få någon form av anställning här också.

snart är det lucia, sen är det jul, sen nyår. tiden går så sjukt fort. det känns som att åren har blivit kortare sen jag började gymnasiet för fyra år sedan :S

nu vill jag ha kaffe. puss


Kommentarer
Postat av: linni

ska du? fint!! saknar dig med baby <3

2009-12-09 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0