tre dagar kvar till julafton

tiden går sjukt sjukt fort och det var nu ett år sedan som vi satt och planerade våran otroligt olyckade nyårsfest i pumpen som spårade ut totalt. många sket i våran gästlista och vi orkade inte säga nej till alla. ja det började ju inte brinna i alla fall..
jag har nog bestämt mig för min nyårsklänning nu. har inte lika mycket beslutsångest som jag hade för 10 minuter sen, för nu har jag sorterat ner klänningarna med för- och nackdelar så nu återstår endast två.

alla ska nu ut på måndagsklubben ikväll så vi får väl se vad jag hittar på. det suger att behöva vara nykter.

jag ska jobba imorgon igen, det ska bli kul. får stänga butiken ensam för första gången. spännande!
ps. har bakat världens godaste tekakor idag, måste nog gå och äta en till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0