tvåtusennio

jag kände att jag också måste sammanfatta mitt år och gör därför som signe.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
massa saker. flyttade bland annat hemifrån för första gången
2. Höll du några av dina nyårslöften?
mitt nyårslöfte var att sluta röka. det höll i två veckor
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
nej. bara om pappa räknas
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
tunisien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
ett riktigt bra, mysigt och underbart jobb i en skön stad med bra sommarväder!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
massa bra och dåliga.
8. Vad var din största framgång 2009?
kommer inte på någon
9. Största misstaget?
att jag "puttat" bort alla mina vänner
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
enda gången jag kommer ihåg var när jag hade feber och svettningar på studentbalen och var tvungen att gå hem.
11. Bästa köpet?
resan till tunisien. den mest behövliga resan någonsin.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg. helt klart
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att komma bort från allting och lära känna alla på nytt.
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
ojoj. många. kan börja med pete dorethy - last of the english roses, miike snow - animal och håkan hellström - för en lång lång tid
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts med alla jag älskar. har hängt upp mig för mycket på någonting som har tryckt ner mig alldeles för mycket och för länge-
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
säger som signe. deppat. och sen rökt
18. Hur tillbringade du julen?
var i sälen/stöten tillsammans med alla mina vänner.
19. Blev du kär i år?
nej. startade året med att vara kär
20. Hur många förhållanden?
ett från 2008, som fortsatte till maj 2009
21. Favoritprogram på tv?
höjdpunkten av alla tv program i år har helt klart varit paradise hotel utan tvekan.
22. Bästa boken du läste i år?
män som hatar kvinnor. det är nog den enda jag läst i år.
23. Största musikaliska upptäckten?
donno
24. Något du önskade dig och fick?
kokböcker
25. Något du önskade dig men inte fick?
computer
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade förfest hemma hos mig, sen åkte alla till krogen. men inte jag.
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja absolut. kan inte säga vad bara
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
öh? mig själv?
29. Vad fick dig att må bra?
vänner och västkusten
30. Vem saknade du?
samma här. tänker inte säga
31. De bästa nya människorna du träffade?
vet faktiskt inte.
32. Årets sötaste?
ebba g
33. Årets hetaste?
amanda. lätt
34. Årets största kärlek?
...
35. Årets besvikelse?
säger samma som signe nu. helt klart peace and love!
36. Årets bästa?
pete dorethy, resor och alla friendz
37. Årets snällaste?
vet inte. inte jag i alla fall

Kommentarer
Postat av: mikaela

MEN SOFIE NU ÄR DET DU SOM RYCKER UPP DIG:( saknar dig, och du ska veta att om du var ledsnare i år än förra året så ska 2010 bli det bästa någonsin. du är vacker och underbar! puss<3

2010-01-02 @ 14:06:51
URL: http://minstmikaela.blogg.se/
Postat av: sofie

mikkis. mitt år har haft en as bra början så det kan knappt bli bättre. jag älskar allt just nu <3 puss vackra vän. saknar dig

2010-01-03 @ 11:01:54
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0