whatcha say

igår var det kul.
tanken var att jag skulle åka in till torget idag för att träffa min chef som är här ifrån göteborg, men nu är det så att det gick en buss idag , klockan 06.36, så jag vet inte hur det blir med den saken. men en annan sak som är väldigt bra, är att jag kanske kan bli "inpratad" på liften här i stöten men hjälp av erika. det skulle vara skönt för då slipper jag oroa mig för boende i framtiden. hoppas.
jag har fått en otroligt stor finne på hakan, jag längtar tills den går att klämma. hehe. och nu känner jag att det är dags för frukost, jag har varit hungrig sen förfesten igår vilket var sisådär tolv timmar sen.

snart åker jag hem och hälsar på. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0