Chill it surf style

Jaha, då var helvetesrean här då. Började med prismärkning i 2 timmar, sen brakade det lös i någon timme när vi öppnade, sen under dagen var det inte en jäkel som ville prova jeans (typ), sedan när jag slutade klockan 17 så började det fyllas på med kunder igen. Imorgon jobbar jag stängning dock såatteee, jag lever förmodligen inte efter imorgon. 
 
Efter jobbet tog jag mig ut på upptäcksfärd här i Skärmabrink för att hitta på något mysigt ställe att springa på, och det gjorde jag! Hittade en supergosig park, eller det är nog mer något naturreservat och där fanns det träd och stora fina ängar. Efter springturen mötte jag upp Mikkis för att visa henne mi casa eftersom att hon inte har sett det än. Vi pratade strunt, åt vattenmelon och drack vatten. En mycket hälsosam eftermiddag kan jag känna lite spontant, och det är ju alltid bra.
Nu, efter en dusch och nya fina lena ben tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på Harry, min älskade Harry och sedan somna. Känns som en ganska bra plan. 
 
Puss saknar er i familjen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0