Chill

Igår efter stängningen åkte jag och Paulina till medis för att möta upp Matilde och Hanna på ett ställe som heter Chill för en kväll med lite öl och struntprat. Vi skrattade massor och bara hade det bra. Är lite trött idag trotts att det inte blev alltför sent, men man måste väl jobba ändå antar jag...
Ikväll är min plan att jaga upp Emil och umgås lite med honom efter jobbet, han vet inte om det än men det blir nog bra hähäh. Och imorgon är jag ledig IGEN (!?!?!) vad händer? Jag har haft 2 lediga dagar denna veckan, det var länge sedan det hände känns det som. Då ska jag börja med att carpa dagen på ett corepass klockan 07:15 är min tanke, sen ber jag till gud för att det blir soligt så jag kan jobba på brännan. Måste springa till jöbbe nu, haade!
 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0