Håkan Hellström

I torsdags eftermiddag åkte jag till Göteborg för att möta upp Mathias för en weekend med massa mys. Vi började med att äta middag på centralen och skåla med resans första öl för att sedan åka till lägenheten där vi såg på Django innan det blev läggdags. Kärlek till Quentin Tarantino och allt han gör! 
Fredagen bjöd på massa sol så vi åkte in till Kungsparken och solade, åt picknicklunch och sedan på eftermiddagen tog vi oss en riktig turisttur på den välkända "paddan" runt Göteborgs vatten. Den hade ju kunnat varit roligare, dessutom tror vi att guiden ljög för oss. Några öl senare åkte vi hem och bytte om, sedan mötte vi upp några av Mathias kompisar för att se på fotboll, det gick väl sådär för Sverige men det var väl inget att deppa ihop för så vi fortsatte på en sjukt bra barrundakväll. 
Lördagen rullade in och den eviga väntan på Håkan Hellström led mot sitt slut, och ja, det var magiskt. Tror jag är förälskad på nytt i denna karl, fantastisk konsert. Helgen gick dock alldeles för fort för huxflux var det söndag och dags att skiljas åt på centralen och tillbaka till vardagen. Hade jag fått bestämma skulle vi ha stannat i denna underbara stad längre, men så kul fick vi inte ha det. Men återigen, tack Göteborg och alla finisarna för en bra start på min sommar. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0