Här sitter jag och funderar

Jag höll mitt löfte till mig själv, gick upp 06:50 för att springa till sats och köra ett corepass och det gick oväntat bra. Var inte riktigt utpumpad efter så jag körde 20 minuter crosstraining efter och lät svetten rinna av mig innan jag gick hem. Bra start på en förhoppningsvis bra fredag och nu är klockan inte ens 11, jag har hunnit städa, diska, fixa naglarna, duschat och ätit grötis och allt detta har jag gjort med Håkan Hellström i högtalarna.
Har även skaffat mig lite vuxenpoäng idag då jag fixat ett icakort, bra Sofie! Frågan är bara vad jag ska göra resten av dagen......? Ingen sol visar sig och alla jag känner jobbar.
 
Ikväll ska jag i alla fall träffa en gammal kompis från Falun, var nog ca 3-4 år sedan jag såg henne sist, det ska bli kul att ta igen lite. Det är också jobbigt att jag är så poppis att jag blivit bjuden till 3 förmodligen fruktansvärt roliga fester imorgon kväll och mitt största problem just nu är att välja i alla fall 1 av dem, vilket otroligt jobbigt liv jag har känner jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0