Lite sommar planer och sådant.

Igår fick det bli en Sofiedag. Jag köpte lite nya kuddfodral, ljus och fint till lägenheten, gjorde matlåda så jag klarar mig denna vecka eftersom att jag märkt att jag inte orkar laga mat efter jobbet numera. Idag har jag tvättat och ska snart gå och förnya mitt medlemskap på sats här vid globen, så nu blir det inte några ursäkter om att jag inte kan gå ut och springa för att det regnar längre, dom äre schlutt på. Kom också på att nästan ingen av alla mina många läsare har sett min lägenhet, så jag ska ta bilder så ni får se hur mysigt jag egentligen har det. 
 
Saker jag har planerade:
Fredag a.k.a midsommar: Jobba till 14:10 sedan grönalund och massa mys med Emil och Mary från jobbet hela dagen
27/6: The Script spelar på grönan, lyssnar dock inte på dom, men det är kul att göra något kul.
9/7: Håkan Hellström kommer till Allsång på Skansen, då är det rätt givet att man ska vara där känner jag.
14/7: DUBLIN och se Mumford & Sons, Edward Sharpe, Ben Howard och The Vaccines.
V.29 eller 30: Packa en väska och åka till arlanda, ta första bästa flyg till ett varmt land och ha ryggläge på en solstol i 1 vecka. Hur skönt?? 
26/7: En av de coolaste tjejerna jag känner (jag) fyller 23. Stor tjej! 
 
Blir lite gladare för varje dag som går och jag närmar mig Dublindagen, det kommer blir så fruktansvärt bra och jag kommer nog gråta hela kvällen då alla spelar. 
 
Dags att ta upp tvätten och glida in till mitt andra hem, Åhléns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0