Måndag. Igen

Igår bokade jag och Mikkis klart allting till Dublin, så nu har vi någonstans att sova och vi har platser på flyget hem så vi inte blir helt strandsatta i detta vackra land, det vore ju för hemskt (nej). Det kommer bli helt underbart och jag är såååå glad att vi ska dit och se på våra älsklingar. 
 
Idag började jag veckan med att carpa lite, förnyade mitt medlemskap på sats och tog mig en rejäl timmes träning innan jobbet. Slutade 21:10, kutade till bion för lite filmmys med Elias och Emil. Vet inte riktigt om det var så mysig film dock, vi såg på något coolt som hette Spring Breakers med rätt oväntat innehåll. Och imorgon blir det mera Carpe Diem då det är dags för Sofie och Mikkis att ta första doppet för denna säsong, kan bli spännande. Vi tar med lite picknick, något gott att släcka törsten med och ett gott humör, hä kan ju int bli bättre. Måste bara köpa bikini först, tror inte man får nakenbada där... 
 
Puss och kram finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0