Midsommarafton

Trotts att det inte blev någon traditionell Dalarnamidsommar så hade jag det väldigt mysigt med Emil, Elias och Mary.
Vi började dagen med att jobba till 14, sedan köpte vi med oss massa god picknick mat och tog oss till Djurgården där vi satt i några timmar, pratade och bara hade det bra. Sedan blev det blodigt allvar i kubb, jag och Emil förlorade första matchen så vi ville ha revansch och det fick vi så det blev 1-1.
Efter det gick vi in på grönan, drack lite mer öl, åt grillbuffé...
och glass, sedan åkte vi lite karuseller.
Och slutligen, efter massor med tjat om att jag vill ha en krans, så hittade jag en inne på en restaurang. Den var visserligen lite ledsen men den fick duga.
 
När dagen började lida mot sitt slut och grönan stängde så tog vi oss tillbaka till picknick ställert, spelade lite mera kubb, skrattade och myste lite innan vi gick in mot stan igen. Tack för en fin midsommar finaste ni. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0