Sale Sale Sale

Igår var det dags att belönas med lön igen, det förtjänade jag. Eftersom att jag har jobbat så mycket och knappt haft något liv så bestämde jag mig för att vara lite busig och handla massor på rean. Sagt och gjort, kom hem med en påse fylld av ögongodisar. 
Resultatet: 2 t-shirtar från Tiger, en svart och en i persikofärg, 1 t-shirt från Denim & Supply, 1 tjocktröja från Twist and Tango, huuuuur skön som helst! 1 långkofta från Tiger, jeans/byxor från Denim & Sypply, en magiskkjol från Pepe Jeans och sist men inte minst en klänning från Soaked. Räknade ut att jag "tjänade" 4000  att köpa dessa på rea och med rabatt, ett jädrans kap måste jag säga. Det är så kul att lyssna på när vissa kunder resonerar, "shit, om jag köper denna för 599 så tjänar jag ju 200 spänn, den kostar 799 från början". Som att man sparar pengar! När det är rea köper man bara någonting mer för man tycker det är så billigt. 
 
Well well, jag hade tänkt mig en myskväll hemma igår kväll men så blidde det inte. Käraste Emil hörde av sig, han kom en från Kreta igår och ville träffas för att gå igenom lite skvaller från veckan han har missat, så vi möttes upp, gick och satte oss på en bar med hans kompis Elias och tog oss lite fredagsöl. 
 
Nu är jag inne på 6e arbetsdagen på rad, på måndag är jag ledig 1 sedan är det bara på't igen i 4 dagar innan jag får ledig två dagar till. Kul sommar detta kommer bli.
 
Meeeeeen ikväll blir det grilling med mina kära grannar, kollegor och fina vänner från falun här i Skärmabrink efter jobbet, woop woop! 
Puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0