avskedsmiddag följt av kings arms

igår hade sanna en sk. avslutningsmiddag utan mat som var mysig :) vi spelade pratmakarna, åt gurka morötter chips och kex, drack öl, vin och julmust och hade det trevligt tillsammans. trotts att jag hade glömt mitt leg hemma så gjorde jag martina och amanda ett desperat försök att komma in på etage i hopp om att vakten skulle känna igen mig. jag vet inte om det är bra eller inte, för vakten kände inte igen mig.............. men martina.
amanda gick hem, jag och martina gick till kings arms där vi träffade en del folk. en kvinna (51) som var trött på sin sambo och gick därför ut ensam på krogen. en gubbe (lätt över 80) som är på kings arms varje helg tydligen och dom här två människorna fick man sitta och lyssna på. jag kan tjejens hela livshistoria nu. plus att jag träffade björn nu en sista gång tills vi ses igen :P

ps. pinsamt inlägg igår.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0