everyday is like sunday

efter en natt med 13 (!!!!) timmars sömn så åkte jag till jobbet i morse trotts att jag var sjuk. jag fick reda på att jag under hela dagen imorgon är betalad på riktigt dvs. får mera pengar. hehe. jag ska till vårdcentralen och se till att få någon medicin så att jag blir frisk!

har precis lagat mat till heeeela familjen, plus till min matlåda imorgon så nu ska jag nog lägga mig i min ensamhet i mitt ensamma hus och kolla på vänner tills jag somnar. ensam. skönt!

byebye

(jag trodde att jag såg lisen på jobbet idag, men det var inte hon :( jag saknar lisen)

  

puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha älskling! Du ser mig säkert för jag är med dig hela tiden! Saknar dig! Snart ses vII!!!!!

2009-11-08 @ 02:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0