gloria

har haft en jobbig natt med sjuka drömmar. mamma ringde och väckte oss kvart över två och ville ha skjuss hem från stan. jobbigt. när jag hade somnat igen så började jag drömma att pontus, ebba, lovisa, isabel, amanda och jag var hemma hos mig och badade i min pool som var i vardagsrummet. plötsligt plingar en väldigt ovälkommen och irriterande person på dörren (isabel, du vet vem) och säger att han saknar det vi hade, och ville försöka igen(?) konstigt för jag och han har aldrig "haft" något. hehe. jag sa nej och stängde dörren. sen ploppade pontus bror upp från ingenstans och jag kommer ihåg att han gillade min jacka?!?!?... konstigt.

nu har jag precis kommit hem från kusinmickes och nicoles son neos dop.


nicole micke & neo

micke & neo

dom igen

mi padre

jag & farmor

nu ska jag städa mitt rum, igen. känns som att jag gör det varje dag.
ps. är det någon som vill köpa en kaffekokare????????????????
puss

Kommentarer
Postat av: Isabel

hahaha whaaat

2009-11-08 @ 22:51:45
URL: http://hoodrat.blogg.se/
Postat av: sofie

haha ja du vet. han pratar engelska...

2009-11-09 @ 18:26:49
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0