högis & fjällis

ville bara säga att hoffmaestro var sjukt bra i fredags, och att vi hade väldigt roligt igår. vi tänkte att vi skulle åka hemifrån tidigt så vi skulle slippa köa igår.. när vi kom fram så var det världens längsta kö till entren och det är kallt här uppe!!!!

igår under dagen var vi in till sälfjällstorget och gick in i den nya gallerian där för att kolla på jackor och grejer. jag gick in till en smyckesbutik i hörnet och frågade om de behövde någon som säsongsarbetade där i vinter och hon blev väldigt glad över att jag frågade. det var nämligen en av personalen som var gravid så hon skulle behöva sluta nu i december. dock så kunde det inte bli någon hel- eller deltidsanställning utan bara på timmar. jag tror inte att det var någon annan som hade sökt och hon skulle höra av sig i veckan. vi får se hur det går. det jobbiga med en timanställning är att jag kommer behöva ett till jobb om jag ska klara mig här. vi får väl se vad hon säger när hon ringer om några dagar....... (HOPPAS HOPPAS HOPPAS)

jag tänkte i alla fall bjuda på lite bilder från resans gång.



nu måste vi städa medans dom andra är i lindvallen. jag saknar er därhemma

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0