zombie

igår var det halloweenfest hemma hos sanna, amanda och olle. det var jätte kul och jag var jätte ful, alla andra var snygga i sin utklädnad. allting gick bra tills amanda hoppade upp i olles famn och tappades på golvet så vi fick lov att åka till akuten. där sa dom att ingenting hade hänt, hon hade fått någon blödning bara. sen åkte vi till maestro och sen hem. tack för igår!

ps. grattis till sanna som fylle 19 idag!!

nu ska jag göra mig klar för nästa fest. cooktailparty, det ska bli kul! so long

isabelylva & amandasanna. grattis!!jagisabel, sanna och jag

martina
jonatanolle

mer bilder finns på facebook!


Kommentarer
Postat av: lollo

nice blogg snygging, kika in på min vetja ;) hahah

hoppas du får det kul ikväll, puss

2009-10-31 @ 23:47:46
URL: http://tankommanvannpatriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0