deppig tjej

jag har hunnit med mycket sen sist jag skrev.
har hunnit vara i sälen och hälsat på älskade vänner, samt lite nya bekanta. hehe. har tatuerat mig. fått en operationstid till mig knöl (äntligen). har hunnit fått en infektion av tatueringen troligtvis. har hunnit vara magsjuk. velat bli påkörd av en bil och ett tåg som åkt ur spåret. har hunnit börja jobba på riktigt. planerat en resa som jag och min vän förtjänar. har hunnit komma in i en ångestperiod, hatar det. har solat och bränt ansiktet.

och nu framöver ska jag på teater. förhoppningsvis jobba bort helgen så jag slipper tänka på annat. jag ska på middag med älsklingar. längta efter att sanna ebba lovisa och ebba kommer hem nästa vecka. ska på etage för första gången på väldigt länge på onsdag. älskar etage. ska försöka återta en försvunnen relation med någon. men framförallt ska jag försöka jobba jobba jobba. älskar att jobba för då behöver man inte göra nått annat.

ursäkta min deppiga inställning. men man får vara såhär ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0