human

börjar sakta med säkert återgå till att bli en människa igen. lider inte speciellt mycket av min körtelfeber längre, öronlocket har släppt och jag kan sova på nätterna. underskatta aldrig förmågan att tugga och svälja.

nu är resan btw bokad och klar. åker till indien 15 januari och kommer tillbaka till sverige 10 april. känns som att det kommer bli en bra, härlig, häftig och mysig resa tillsammans med ebba och lovisa. återkommer om vart våran resrutt går när vi har kollat upp flyg och tågresor mellan länderna vi ska till.

nu. idag. fredag så har linnea en flyttahemifrånfest eftersom att hon tänker lämna mig och falun för stockholm på söndag så det ska bli kul. först pizza med ebba, sen förfest hos mig sen linni.

puss.

Kommentarer
Postat av: olis

obs obs det är avskedsfest för mig nu också, jag ska flytta till london obs obs obs sörj det också obs

2010-08-20 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0