kysssjukan

dag 6

frukost: te i stora mängder, svartvinbärsdricka och en pytteliten macka
sönm: förstår inte grejen med att jag sover hela hela dagarna och ligger vaken hela nätterna? igår höll jag mig vaken nästan hela dagen så jag skulle kunna somna på kvällen och sova skönt, men icke! jag somnade på kvällen men vaknade klockan ett, fortfarande hur trött som helst och med rödsprängdaögon men kan inte somna om. nu är klockan tio och jag är fortfarande vaken.

deppar ihop totalt för att jag missar way out west med alla asbra människor.

när jag blir frisk:
ska jag ta med mig poppan ut och äta en flottig pizza med kanter som (om man har körtelfeber) skulle riva upp allting man har i halsen, åka in till stan och borlänge och gå på en riktig secondhand runda. plus massa loppisar efter vägen. när vi kommer hem ska vi återigen äta någonting som river upp halsen, typ chips. sen avslutar man dagen med en öl.

har inte rökt på sex (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0