sämsta dagen på länge

svettas. fryser. darrar.

jag har sovit konstant hela dagen, jag har varit hungrig hela tiden men inte varit sugen på något att äta eftersom att min hals och tunga är svullna, jag har gjort tappra försök att gå runt lite i huset men jag har varit tvungen att lägga mig ner efter ca 1 min då jag har ont i hela kroppen, det är för ansträngande för mig att ens skriva här, men jag känner att jag måste få berätta om min sämsta dag. hatar också att sjukskriva mig från jobbet, det känns som att man sabbar för alla andra som skulle kunnat få varit lediga idag, eller så får dom som jobbar asstressigt med en man kort. har dåligt samvete för det, och jag tycker synd om mig själv.

imorgon ska jag mysa med en vän. kanske två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0