ebba wargsjö

eftersom att ebba vill ha mer inlägg så kommer det ett till henne också.

hon är fin. en fin kompis. men det är lite dumt med ebba för hon äter inte frukt, så jag och lovisa får nog tvinga i henne lite på resan. men annars är hon väldigt bra. hon har fin brun färg på håret, och snart kommer det bli solblekt och det kommer också bli väldigt fint. en annan fin sak med henne är att hon är väldigt rolig, faktiskt. vi kommer nog ha väldigt många roliga och fina stunder tillsammans i asien, jag ebba och lovisa. ebba blir väldigt brun så jag ska nog inte använda solkräm på hela resan, annars kommer hon bli brunare än jag.
ebba har väldigt fina kläder också. jag har faktiskt på mig en av hennes t-shirtar nu och hon ska nog aldrig få tillbaka den. den är väldigt fin. hon också.

snart ska jag träffa ebba. puss ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0