fjärde advent (?!)

fattar inte hur tiden kan gå så fort, det är snart julafton och snart ett nytt år. sjukt.

den här veckan har jag fastnat i diket med jobbets bil utanför bjurs, drygt. fick sitta och vänta på bärgningsbilen och därmed hade jag en väldigt dålig fredag.
igår gifte mormor sig så vi åt massa god mat med förrätt, huvudrätt och varmrätt sen skickade vi dom till hotell med en flaska champange så dom fick mysa lite. och idag är det söndag. tråkig söndag. ska ta sista vaccinet idag så måste åka och hämta en kär liten spruta hos en vän. det finns ingenting jag hatar så mycket som sprutor, förutom banan då förstårs men ändå, det gör bara ont. fast samtidigt så är det väldigt värt, vi åker ju snart och det ska bli sååå skönt. bara vi tre.

måste också säga att mina lockar i håret har varit helt galna hela veckan, fattar inte vad som hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0