sjuhundraettan

sjukaste grejen hände på bussen idag. det första jag hörde var: "han spottade mig i ansiktet, ring polisen ring polisen!" busschauffören stannar när killen som spottade kommer fram till honom och säger någonting som jag inte hörde och en gubbe ställer sig upp och börjar skrika att han blev spottad i ansiktet och att killen skulle sluta ljuga. sådär höll det på i några minuter tills polisen svänger in med blåljusen på och stiger på bussen och ställer den klassiska frågan: "och hur var det här då?" (och stoppar ner tummarna i skärpen). då fattar jag vad som hänt. gubben hade tydligen kallat killen för svartskalle och liknande saker (gubben satt framför killen) och efter en stund hade killen fått nog, rest sig upp, puttat till gubben och spottat han i ansiktet. eftersom att bussen blev lite sen av allt bråk så tog poliserna med sig gubben och killen utanför bussen och fortsatte diskussionen om vem som ljög eller inte. jag är väldigt nyfiken på hur detta gick men kommer nog aldrig få reda på det.

Kommentarer
Postat av: olis

kolla i sidospalterna i lokaltidningarna imorgon efter det hehe

2010-12-28 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0