tredje december

julbak är mysigt om man bakar med någon. just nu är jag hemma ensam, bakar lite julkolor till familjen och tar det lugnt. det är inte direkt mysigt, men det är skönt att ta det lugnt ensam för en gångs skull, och eftersom att jag ska jobba ikväll och missa mitt första idol avsnitt (och kanske det viktigaste) så kännde jag att det fick gå idag.

i onsdags åkte jag mormor sten och sara till avesta och hade en heldag tillsammans. vi köpte en ny fin ryggsäck till mig som jag ska ha till den efterlängtade resan, vi åt väldigt god lunch på någon restaurang där och sen åkte vi till kupolen. jag köpte en söt liten klänning som jag förmodligen ska ha på mormors bröllop om två veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0