snart är det vår snart är det vår snart är det vår snart är det vår snart är det vår snart är det vår snart är det vår




ställde klockan imorse och vaknade till underbara enya och åkte till pontus för morgonfika. nu har jag precis kommit hem och jag älskar sol. jag blir lycklig. kan inte sluta längta tills mina älskade och saknade vänner kommer på besök till falun nästa vecka, förstår inte hur jag kan klara mig utan dom (puss).
ikväll ska jag åka pulka i åsbo, har frågat miljarder människor om dom vill följa med men alla går i cpskolan och måste jobba med projektarbetet som ska in snart. buhu.
nu ska jag träna lite och sen börja skriva på ett skolarbete om evolutionen.


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jobba på..

2010-02-15 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0