ett skämt

jag och amanda var ut på pitchers igår, impuls och as kul. råkade hamna väldigt rätt när det gäller val av plats eftersom att en av killarna bredvid oss hade fått löneförhöjning tidigare på dagen och var ute för att fira. vilket han gjorde och bjöd därför oss på väldigt mycket alkohol. det blev dock lite komplikationer på vägen hem då amanda fick en svans.

sen bestämde vi oss att vi skulle försöka ta oss till stockholm för att hämta hem shpresa när amanda kom hem från skolan. vi kom till kvarberget halv två och blev kvar där till klockan fyra i kylan på grund av att bilen dog igen. allt var verkligen ett skämt. när jag kom hem så har jag lämnat alla mina saker hemma hos amanda och hade därför inga nycklar in till huset eller till mitt rum. men som tur är så var johanna hemma och mamma i närheten av amandas lägenhet. nu ska jag bädda ner mig i soffan med mina smörpopcorn, kladdkaka och äppelpaj. kommer nog spy ikväll.

gör ett nytt försök imorgon med stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0