jag flyttar hem

när jag sov hemma hos amanda för några dagar sedan så uppenbarade sig allting känns det som. haha. jag kom på att jag måste flytta hem, tråkigt nog faktiskt. kommer saknar jobbet, lollo annie och sanna, ebba också självklart sen all utekvällar och soffrus på nedre nedre. får nog ta och hälsa på massor under säsongen. nu står i alla fall bilen fullpackad och väntar på att klockan ska bli sju så vi kan rulla hem till falun.
jag hatar att köra bil bakis här i sälen eftersom att det är sjukt sjukt mycket poliser här, speciellt på morgonen plus att jag är så trött nu så jag skulle kunna somna stående. hoppas vi kommer hem. hehehehehe

imorgon ska jag på födelsedagsfika hos frida som fyller tjugo på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0