kill me

jag har haft den sämsta morgonen på länge. gick upp klockan fem för att hinna med bussen imorse till mora. när jag hade åkt förbi bjurs så kom jag på att jag hade glömt hela min stora, viktiga och väldigt nödvändiga nessesär hemma i rummet :@ i mora höll jag på att missa andra bussen. den skulle komma kvart över, och jag tänkte då att om jag går ut tio över så hinner jag röka........................ bussen står där då och ska precis åka så jag får lov att springa och strunta i att röka. med den här bussen så skulle jag vara framme i fiskarheden fem över halv och ta en ny buss tjugo i. min buss som jag åker med är rövseg och kommer fram tio i (jag börjar jobba tio över tio), och nästa buss som ska ta mig till torget kommer PRICK! och eftersom att den bussen är tjugo minuter sen så tänker man väl att han kanske skyndar sig och åker lite lite fortare så att alla hinner till sina saker dom är påväg till. men nej(!!!!!!!), då ska vi in på okq8 och köpa kaffe i byn. #####:@ GRRRRR

nu är jag framme här på jobbet i alla fall, och som jag sa/skrev igår så är det noll folk och faktiskt väldigt fint väder, så jag klandrar inte dom som hellre är ute i backen idag än går in hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0