soffrus

jag älskar soffrus som visar sig bli riktigt soffrus.
jag sanna och amanda skulle spela lite plump och dricka lite vin, mysigt tänkte jag. plumpen övergick till maja och ett glas vin blev plötsligt mycket mer. jag och sanna kom på en otroligt bra idé (tyckte vi igår) och skrev kontrakt på att vi skulle hålla det. vi "ska" tatuera in varandras namn och ett litet hjärta på insidan av fotleden. frågan är vart den här idén kom ifrån? jag har nämnligen inget minne av att jag ens tänkt tanken på en sån tatuering och vet inte varför jag skulle kläcka ur mig idén igår. haha. jag ljög lite för annie också för vi behövde bilen idag om vi skulle tatuera oss, vi skulle ha åkt till mora faktiskt. och jag sa att annie att vi skulle hälsa på mitt ex's mormor i transtrand. det var det bästa jag kunde komma på. haha. visserligen bor pontus mormor i transtrand men varför ljuga och inte säga vad vi ska göra.
amanda och jag spelade rockband själva efter mycket om och män... hehe. sen blev det en hastig läggning i sängen.
vi vaknade klockan åtta och pratade lite om vad vi gjorde igår och somnade sen om och då hade jag en sjuk dröm. jag drömde att jag också jobbade för kaisers och att det ägdes av paul anka (?!?!?!) och min julklapp från honom var att åka ner till sälens by och "gå på stan" för det var tydligen lika bra som new york. ebba fick gå på spa.

nu ska jag bada och ladda om för personalkväll på hc.
måste också säga att min favoritlåt av alla låtar nu är kärlek vid sista ögonkastet - maskinen
åker hem på onsdag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0