trettonde januari

jag känner att eftersom jag har en så bra start på året så vill jag ändra min dåliga livsstil.

minus: godis
minus: kakor
minus: bullar
minus: chips
minus: allt gott helt enkelt

om det är så att jag verkligen måste äta någonting liknande av det onyttiga här uppe så får det bli på lördagar, bara på lördagar. dock kommer alla alkoholhaltiga drycker att väga upp för det socker jag inte äter, men det känns ändå bättre att bara dricka sådant och inte äta onyttigt än att göra både och som jag förtillfället gör.

nu längtar jag förövrigt hem till etag, töntigt nog.


Kommentarer
Postat av: Isabel

hahahah etage<3

2010-01-14 @ 18:46:46
URL: http://hoodrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0