artonde mars

inatt och idag har jag haft en enda tanke i mitt huvud hela tiden - "jag ska aldrig mer dricka". älskar att man säger det till sig själv men ändå sitter man där nästa helg med alkoholhaltiga drycker.

hade förutom detta en väldigt trevlig kväll med mysiga människor. var kul att julia och olivia var där :) puss tjejer. vi har förövrigt bokat in en roadtrip till emmaboda i sommar om det är någon som vill följa med och fylla ut bilen ;)
jag börjar btw jobba på måndag. ska bli kul!!
ps. kolla aldrig på filmen julie & julia. den är tråkig, trist och alldeles för lång. fattar inte varför jag kollade klart på hela när den var tråkig efter första halvan.

Kommentarer
Postat av: olof

JAG PAXAR EN PLATS I BILEN!!!!!!111

2010-03-19 @ 21:10:01
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0