bra måndag

och igår hade jag en bra dag. jag tog mig faktiskt i kragen och sydde lite kläder som har gått sönder och byxor som var för långa. pontus. jag har en sak att berätta för dig.. hehe

:jag sydde upp mina jeans som har varit ca 7 meter för långa, sydde en ficka på en kofta som har gått sönder, ett hål under armen på en skjorta och ett hål i rumpan (???) på ett par svarta byxor. har ingen aning om hur det hålet kom till. och idag ska jag sy fast massa knappar som har lyckats lossna från jackor, skjortor och tröjor.

igår kollade jag på film med söta linnea, äntligen fick hon se the holiday som jag älskar. hade dessutom en mysig sleepover med sex and the city efter filmen. puss.
och idag fyller gamla pappa och farmor år. congratzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0