husgården

älskar reaktionen: "vadå var du där?" när folk frågar om man hade kul på etage. det är ett tecken på att man antagligen hade askul.

i lördags hade vi först middag hemma hos sofie med tzatziki mat, älskar det. sen gick vi i snöovädret till etage och dansade dansade dansade, sen åkte jag vidare ensam till husgården som också var sjukt kul. det ska nog bli mitt nya riktiga efterfest ställe, fast med mindre alkohol nästa gång. glömde min kamera hos sofie, så det blir bilder i veckan. gjorde förövrigt slut på alldeles för mycket pengar under kvällen. saknar ca 1000 kronor, gud vet vad dom har gått till.

nu ska jag på stan och träffa martina och louise som jag inte sett sen studenten typ. det ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0