sweet dreams

i morse vaknade jag i panik och grät. jag hade haft världens största bråk med pontan båda hade sagt saker som "jag vill aldrig mer se dig", "jag ångrar att jag lärt känna dig" osv. efter vi sagt detta så springer jag iväg och ut i snön. efter ett tag ångrar jag att jag sagt sådär och vill springa tillbaka och säga förlåt, men när jag kommer tillbaka så är det för sent. då har ett gäng "killar" kommit in i den stora lokalen vi var i, låst dörren där pontus och alla hans kompisar sitter och tänt eld på hela rummet. det är nu jag börjar gråta och försöker hjälpa dom ut, och jag vaknar precis när han ska tända eld på rummer vi var i (jag och massa andra inlåsta). jag trodde att pontus var död när jag vaknade, ringde i panik till honom utan svar. haha. nu har jag fått en smsbekräftelse om att han lever i alla fall. skönt. nu kan jag fortsätta dagen som vanligt!


Kommentarer
Postat av: linni

haha hjälp vad läskigt!!!

2010-03-23 @ 10:51:45
Postat av: sofie

word. det var en sån där dröm då allting var överdrivet verkligt. hatar sånna

2010-03-29 @ 22:41:36
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0