ibland är jag trött

händelserik dag. har jobbat idag och slutade klockan fyra. som vanligt ställer jag bilen på parkeringen, fyller i lite papper, tar mina grejer, gå och sen låser jag bilen. tror att jag hade mina tankar på andra ställen idag eftersom att det kom in en tjej till mig på kontoret som sa att en av våra bilar hade rullat ut från parkerinsplatsen och nu stod mitt på parkeringen så att ingen bil kunde köra förbi där. ops. alla vet att när man slår av bilen och parkerar så måste man ha i en växel, annars står inte bilen still. man kan också använda sig av handbromsen. men när jag satte mig i bilen och skulle ställa tillbaka den så visade det sig att jag (av någon anledning) har struntat i handbromsen, lagt ur växeln jag hade när jag kört in och sen slagit av bilen.

det går överdrivet bra filmer på tv idag.
- iron man
- blades of glory
- tomten är far till alla barnen

den sistnämnda ska jag kolla på tillsammans med min lilla syster idag. den minsta. jag är en bra syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0