just another day

var ett tag sen sist och jag har hunnit med massor.

- första vaccinationstillfället är över (inte kul)
- har sett harry potter och han gjorde ett strålande jobb i senaste filmen. har också börjat tycka malfoy är het
- pyjamasparty
- har kollat på massa greys anatomy. säsong sex är väldigt bra
- har påbörjat the office tittande med min bäztiz
- har lagt ett 1000 bitars pussel med lovisa ca 6 timmar i sträck. vi gjorde ett bra jobb och jag älskar att pussla!!
- och jobbat såklart (känns ganska okej att jag har gjort så "mycket" eftersom jobbet tar upp min tid 24 h/dygn)

efter att inte har sovit hemma på ett par dagar så frågar mamma mig idag: -"är du säker på att du verkligen vill åka på den här resan? är du inte rädd?"
jag: -"klart jag vill åka, jag är inte rädd"
mamma: -"nähe, men det är jag!!!!!!"

ska fortsätta med greys nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0