"last christmas i gave you my heart, but the very next day you gave it away. thiiiiiiis year, to save me from tears i gave it to someone special"

idag har jag haft en riktig "mammadag". en sån där dag som man inte har alltför ofta men som man njuter av när det väl händer. vi har varit överrallt känns det som. var ner till öb för jag har hört rykten om att dom hade lite höganäs keramik grejer där och jag älskar deras saker! så jag plockade på mig massor men insåg sen att jag måste spara mina pengar till resan så jag tog mitt förnuft till fånga (händer inte så ofta) och ställde tillbaka allt. men min mamma har varit snäll idag och vi köpte ett öööööverdrivet fint silverfat till mig (på rusta!!!!) som man kan ha nått på, och hon köpte lite afterworkbeer till mig eftersom att jag ska jobba i helgen och en mysig lampa att ha i mitt fönster. och som grädden på moset blev jag bjuden på mcdonalds på vägen hem.

dagen kommer bli fortsatt bra eftersom att jag ska bli bjuden på middag hos familjen litsesiö. jag älskar att äta där och jag älskar att kolla på idol där och jag älskar att bara vara där.

nu lyssnar jag på julmusik och väntar på bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0