meredith plus derek ärlikamed sant

jag har blivit en riktigt serienörd. under året har jag kollat på alla säsonger av vänner, entourage, modern family, the office (inte riktigt hela) och nu är jag helt lost i greys anatomy. men det har aldrig gått så långt att jag börjat drömma om någon serie som jag gör nu. jag drömer och tror att jag är en i gänget, och att det inte alls är meredith som derek är kär i, utan det är jag. jag tror att sjukhuset seattle greys finns på riktigt med dom här läkarna i det. vill nästan göra illa mig så att jag får skickas dit och bli omhändertagen av min pudding.
och just nu är allting (nästan) lyckligt i säsongen och jag vill inte sluta kolla för jag blir glad av att meredith och derek är glada. puss på dom. nördvarning.

         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0