plugga plugga plugga

jag siter här i ebbas lägenhet och väntar på att hon ska komma från jobbet och äta lunch med mig. har gjort överdrivet mysigt med tända ljus, kyckling och ris med massa god sås. tänker också att det skulle vara såååå underbart att bo ensam i en lägenhet helt själv där det bara är jag som bestämmer. älskar tanken.

har börjat söka på lite utbildningar jag vill gå, och om allt går enligt planerna så flyttar jag till örebro, uppsala eller göteborg i höst. hoppas hoppas. ska söka in till sjuksköterska och socionom. i örebro finns det ett socionomprogram som är inriktat på missbruk och droger, låter väldigt intressant. det jobbiga är (eller kanske inte speciellt jobbigt) att jag måste sitta i thailand och söka till mina program eftersom att vi kommer förmodligen hem samma dag som sista ansökningsdagen är hehe.

(om tre månader är jag i indien)

Kommentarer
Postat av: Sofie w

Börja i Örebro med mig snygging :)

2010-10-21 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0