dog days are over

tycker det finns alltför många onödiga dödar bakom falun nu. sluta.

har försökt peppa mina kompisar till maskeraden ikväll. har inte lyckats. torrisar.
jag kommer i alla fall bli en bra meg griffin med mina nya glasögon, rosa tröja och rosa mössa.

ska förövrigt jobba måndag-söndag nästa vecka så det går inte så bra och dejta mig om man inte verkligen vill. för då går det.

det kom fram en moderat på stan till mig idag och frågade om jag skulle rösta. jag ljög och sa att jag redan gjort det, då sa han: hoppas du har röstat rätt ;). ja säger jag och går därifrån och tänker: INTE PÅ DIG DIN SKIT.

nu: festpepp

känns som ett informationsbrev istället för ett logginlägg. jag är tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0