torsdag

det var länge sen jag hade en sån här otroligt oproduktiv dag. jag har inte gjort någonting alls. eller jo, laddat ner filmer och serier.
har kollat på hundra avsnitt av entourage, twiligt (nummer tre i ordningen), några vänner avsnitt och nu väntar jag på att life aquatic ska bli klar så jag kan kolla på den innan jag somnar ikväll (efter idolmyset hos isabel förstårs)

i min tråkiga väntan på pappa sitter jag och försöker ansöka om visum, kollar om det finns någon utbildning för mig att söka tills nästa höst (det är dock svårt eftersom att jag inte kan se mig inom något tänkbart arbete. har inga hoppys och tycker inte att någonting är speciellt intressant. vad gör man då?), och jag är snäll och letar på blanketter till pontus.

rök & kaffe rast.

(VILL JOBBA)


Kommentarer
Postat av: isabel

hoppys?! hobby!! puss

2010-09-16 @ 19:10:42
URL: http://matbirakvinnorweed.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men jag menade inte en hobby, utan flera hobbys ;)

2010-09-18 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0